Новини
План - графік проходження курсової перепідготовки
План - графік
проходження курсів підвищення кваліфікації
педагогічними працівниками у 2024 році
Прізвище, ім’я, по батькові | Назва курсів | Дата проходження | |
1 | Вудвуд В.В. | Курси морального спрямування: «Етика», «Культура добросусідства», «Вчимося жити разом», «Духовність і мораль в житті людини і суспільства» (5-6 кл.) | 19.03 – 22.03 |
2 | Леочко С.Ю. | Учителі початкових класів НУШ (за базовою типовою програмою МОН –І цикл, 2 клас) | 25.06 - 28.06 |
3 | Маршук С.В. | Учителі початкових класів НУШ (за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 3 клас) | 18.06-21.06 |
4. | Малюта М.В. | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу у подоланні стресу за програмою «Діти і війна: навчання технік зцілення»
Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | 22.02 – 23.02
15.01 – 16.01 |
5. | Данилець В.В. | 1.Психоемоційна підтримка учасників освітнього процесу: практикум для зміцнення власних ресурсів 2.Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | 24.10 – 25.10
07.10 –08.10 |
6 | Данилець А.Г. | Учителі математики ЗЗСО І-ІІ рівнів | 26.- 29.03 |
7 | Пилипишина К.О. | Учителі початкових класів НУШ (за базовою типовою програмою МОН –І цикл, 2 клас) | 13-16. 02 |
8 | Малиновська О. С. | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | 29.01-01.02 |
9 | Диренко Т.О. | Учителі біології І-ІІ рівнів | 23.04-26.04 |
10 | Малиновська Л.В. | Психологічна допомога учасникам освітнього процесу в кризових умовах Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | 19.02-20.02
25-26.01 |
11 | Герун Ю.А. | Цифрові інструменти сучасного педагога | 18.03-21.03 |
12 | Кузьменко Н.О. | Учителі англійської мови (за програмою Американських рад «Дистанційне навчання та викладання англійської мови в закладах загальної середньої освіти») | 12.03 -15.03 (22.10-25.10) |
13 | Згуровська Г.О. | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу (15 год) Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами (15 год)
| 11. 01 - 12.01
25.01 - 26.01 |
Продовження тексту новини
04.01.2024 | Aдмін